Przesłuchania eliminacyjne – daty
XII MIĘDZYNARODOWEGO KONKURSU PIANISTYCZNEGO IM. I. J. PADEREWSKIEGO
PRZESŁUCHANIA ELIMINACYJNE:
Szanghaj
11 – 12 maja 2022
Yamaha Music & Electronics (China) Co., Ltd.
2F, Yunhedasha, 1818 Xinzha-lu, Jingan-qu,
Szanghaj, Chiny
Sacile
24-25 maja, 2022
Fazioli Concert Hall w Sacile
Fazioli Pianoforti S.p.A.
Via Ronche, 47, 33077 Sacile PN, Włochy
Seul
24 – 25 maja 2022
Yamaha Music Korea Ltd.
Yamaha Music Communication Center
2F, Prudential Tower, 298, Gangnam-daero, Gangnam-gu, Seul, Republika Korei
Tokio
31 maja – 1 czerwca 2022
Yamaha Artist Service Tokyo
Yamaha Ginza Building Annex
Ginza 7-10-14, Chuo-ku, Tokio 104-0061, Japonia
Warszawa
6 – 8 czerwca 2022
Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie
Pałac Ostrogskich
ul. Okólnik 1, 00-368 Warszawa
Wiedeń
8 – 9 czerwca 2022
Yamaha Music Central Europe GmbH Branch Austria
Schleiergasse 20, 1010 Wiedeń, Austria
Nowy Jork
22 – 23 czerwca 2022
Yamaha Artist Services, Inc.
689 Fifth Avenue, XI Piętro (wejście od 54th St.)
Nowy Jork, NY 10022, USA
REPERTUAR PRZESŁUCHAŃ ELIMINACYJNYCH – maksymalnie 30 minut
1. Każdy z uczestników przesłuchań eliminacyjnych powinien wykonać:
a) 2 etiudy o charakterze wirtuozowskim (w tym jedna etiuda F. Chopina);
b) pierwszą lub więcej części sonaty klasycznej (jednak zawsze łącznie z I cz.);
c) jeden lub dwa utwory dowolne, zróżnicowane pod względem charakteru, nie pochodzące jednak z okresu klasycyzmu.
TYLKO W WYJĄTKOWYCH WYPADKACH
Osoby, które z uzasadnionych powodów nie mogą wziąć udziału w przesłuchaniach, powinny uzyskać zgodę Biura Konkursu na przesłanie nagrania DVD zawierającego repertuar przesłuchania eliminacyjnego ( par. V. 1.).
Nagranie należy przesłać do dnia 15 czerwca 2022 roku na adres Towarzystwa Muzycznego im. I. J. Paderewskiego w Bydgoszczy.
UWAGA:
Nagranie DVD musi przedstawiać widoczną pracę rąk i całą sylwetkę pianisty, profil z prawej strony, ujęcie jedną kamerą bez jakiegokolwiek montażu w trakcie wykonywania utworu. Dla polepszenia jakości dźwięku sugerujemy użycie zewnętrznych mikrofonów.
Nagranie powinno być podpisane przez kandydata, a autentyczność nagrania potwierdzona pisemnie przez ostatniego profesora kandydata lub innego powszechnie znanego muzyka. Potwierdzenie to powinno zawierać numer telefonu, który umożliwiłby – w razie konieczności – bezpośredni kontakt.