Mecenasi Kultury

logo_cukiernia_sowa_srodek          BMK złoto    QARTIS_logo_RGB web

BUSINESS FOR CULTURE & CULTURE FOR BUSINESS  – PROGRAM MECENASÓW KULTURY

INFORMACJE O PROGRAMIE

Kultura wysoka, którą reprezentuje Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. I. J. Paderewskiego, to wartość, która w połączeniu z biznesem staje się w ostatnim czasie bezcenną siłą tworzącą unikalność marki i podnoszącą jej wartość.

Program Bussines for Culture – Culture for Business wychodzi na przeciw nowym trendom biznesowym łącząc kulturę z potrzebami  Biznesu w zakresach: marketingu 3.0, PRu na skalę międzynarodową, budowania tożsamości marki, kulturowej odpowiedzialności biznesu.

Status Biznesowego Mecenasa Kultury – Paderewski Piano Competition przyznajemy firmom, które w swoją strategię marketingową wkomponowują kulturalną odpowiedzialność Biznesu oraz dla których działalność wspierająca kulturę stanowi element strategii marketingowej i budowania wartości dodanej marki. Program udostępnia kompleksowe narzędzia promocji  w Internecie na polu międzynarodowym.

Henryk Martenka

Dyrektor Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego I. J. Paderewskiego

DLACZEGO WARTO

TOŻSAMOŚĆ I WIZERUNEK

BMK brązaukcja02 cb_www

  • nadanie firmie tytułu Biznesowego Mecenasa Kultury

Wysokiej jakości wartość dodana marki umożliwiająca jej wyróżnienie na tle konkurencji i podniesienie jej prestiżu w długoterminowym okresie czasowym.

Utrwalenie w świadomości obiorców skojarzenia marki z wydarzeniem na skalę międzynarodową, stanowiącym wizytówkę Miasta i regionu.

Udział w tworzeniu historycznego wydarzenia, którego początki sięgają 1961 roku.

REKLAMA INTERNETOWA

  • masywna obecność reklamy marki w paśmie Classical Music (You Tube) zasięg międzynarodowy, reklama w czasie transmisji on line Konkursu
  • obecność na portalach internetowych, stronie internetowej Konkursu i Towarzystwa Muzycznego im. I.J. Paderewskiego, w mailingu reklamującym konkurs w Polsce i za granicą oraz w materiałach prasowych rozsyłanych do mediów

WEJSCIA ON LINE

REKLAMA TRADYCYJNA

  • prezentacja roll-up`ów podczas wszystkich etapów X Konkursu (sala Akademii Muzycznej i foyer Filharmonii Pomorskiej w Bydgoszczy oraz sala kameralna i foyer Filharmonii Narodowej w Warszawie
  • zamieszczenia logo Partnera na zaproszeniach konkursowych, w książce programowej Konkursu, na afiszach, w konkursowych wydawnictwach poligraficznych
  • informowanie o fakcie sponsorowania Konkursu przez Partnera w wypowiedziach oraz materiałach tekstowych związanych z Konkursem
  • zagwarantowanie udziału przedstawiciela Partnera podczas konferencji prasowej towarzyszącej Konkursowi oraz ustawienia roll-up`ów Partnera obok stołu prezydialnego,
  • nieodpłatne przekazanie materiałów promocyjnych (zdjęcia, logo Konkursu) do wykorzystania przez Partnera w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej

UDZIAŁ W WYDARZENIU

_DSC5268

  • bezpłatny udział w  koncertach Konkursu, które będą odbywały się w Filharmonii Pomorskiej w Bydgoszczy oraz  w Filharmonii Narodowej w Warszawie,
  • umożliwienie wystąpienia Partnera podczas ceremonii zamknięcia Konkursu, umożliwienie Partnerowi przeprowadzenia wywiadów/uzyskania wypowiedzi przedstawiciela organizatora oraz laureata/laureatów w trakcie trwania Konkursu.
Partnerzy konkursu

Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. I. J. Paderewskiego jest organizowany w ramach projektu pt. "Kujawsko-Pomorskie Menu Kulturalne 2013-2014" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego.