Mecenasi Kultury

logo_cukiernia_sowa_srodek          BMK złoto    QARTIS_logo_RGB web

BUSINESS FOR CULTURE & CULTURE FOR BUSINESS  – PROGRAM MECENASÓW KULTURY

INFORMACJE O PROGRAMIE

Kultura wysoka, którą reprezentuje Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. I. J. Paderewskiego, to wartość, która w połączeniu z biznesem staje się w ostatnim czasie bezcenną siłą tworzącą unikalność marki i podnoszącą jej wartość.

Program Bussines for Culture – Culture for Business wychodzi na przeciw nowym trendom biznesowym łącząc kulturę z potrzebami  Biznesu w zakresach: marketingu 3.0, PRu na skalę międzynarodową, budowania tożsamości marki, kulturowej odpowiedzialności biznesu.

Status Biznesowego Mecenasa Kultury – Paderewski Piano Competition przyznajemy firmom, które w swoją strategię marketingową wkomponowują kulturalną odpowiedzialność Biznesu oraz dla których działalność wspierająca kulturę stanowi element strategii marketingowej i budowania wartości dodanej marki. Program udostępnia kompleksowe narzędzia promocji  w Internecie na polu międzynarodowym.

Henryk Martenka

Dyrektor Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego I. J. Paderewskiego

DLACZEGO WARTO

TOŻSAMOŚĆ I WIZERUNEK

BMK brązaukcja02 cb_www

  • nadanie firmie tytułu Biznesowego Mecenasa Kultury

Wysokiej jakości wartość dodana marki umożliwiająca jej wyróżnienie na tle konkurencji i podniesienie jej prestiżu w długoterminowym okresie czasowym.

Utrwalenie w świadomości obiorców skojarzenia marki z wydarzeniem na skalę międzynarodową, stanowiącym wizytówkę Miasta i regionu.

Udział w tworzeniu historycznego wydarzenia, którego początki sięgają 1961 roku.

REKLAMA INTERNETOWA

  • masywna obecność reklamy marki w paśmie Classical Music (You Tube) zasięg międzynarodowy, reklama w czasie transmisji on line Konkursu
  • obecność na portalach internetowych, stronie internetowej Konkursu i Towarzystwa Muzycznego im. I.J. Paderewskiego, w mailingu reklamującym konkurs w Polsce i za granicą oraz w materiałach prasowych rozsyłanych do mediów

WEJSCIA ON LINE

REKLAMA TRADYCYJNA

  • prezentacja roll-up`ów podczas wszystkich etapów X Konkursu (sala Akademii Muzycznej i foyer Filharmonii Pomorskiej w Bydgoszczy oraz sala kameralna i foyer Filharmonii Narodowej w Warszawie
  • zamieszczenia logo Partnera na zaproszeniach konkursowych, w książce programowej Konkursu, na afiszach, w konkursowych wydawnictwach poligraficznych
  • informowanie o fakcie sponsorowania Konkursu przez Partnera w wypowiedziach oraz materiałach tekstowych związanych z Konkursem
  • zagwarantowanie udziału przedstawiciela Partnera podczas konferencji prasowej towarzyszącej Konkursowi oraz ustawienia roll-up`ów Partnera obok stołu prezydialnego,
  • nieodpłatne przekazanie materiałów promocyjnych (zdjęcia, logo Konkursu) do wykorzystania przez Partnera w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej

UDZIAŁ W WYDARZENIU

_DSC5268

  • bezpłatny udział w  koncertach Konkursu, które będą odbywały się w Filharmonii Pomorskiej w Bydgoszczy oraz  w Filharmonii Narodowej w Warszawie,
  • umożliwienie wystąpienia Partnera podczas ceremonii zamknięcia Konkursu, umożliwienie Partnerowi przeprowadzenia wywiadów/uzyskania wypowiedzi przedstawiciela organizatora oraz laureata/laureatów w trakcie trwania Konkursu.
Partnerzy konkursu
AM

AM

FP

FP

asd

asd

PTNA

PTNA

YAMAHA

YAMAHA

Liszt Competition

Liszt Competition

Michael Moran

Michael Moran

PWM

PWM

KWI

KWI

ST

ST

Nakło nad Notecią

Nakło nad Notecią

Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. I. J. Paderewskiego jest organizowany w ramach projektu pt. "Kujawsko-Pomorskie Menu Kulturalne 2013-2014" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego.